Wij hopen natuurlijk dat alles naar wens is en dat wanneer er een klacht is dat je ons per e-mail benadert zodat we dit samen kunnen oplossen.
Omdat ik, Claudia, mijn webshop zelf run wil ik je vragen om een mailtje te sturen naar info@designclaudshop.com indien je een vraag hebt over een geplaatste bestelling of een toekomstige bestelling. Klantenservice mails probeer ik binnen 24 uur te beantwoorden. Je kan ook een WhatsApp berichtje sturen naar ons klantenservice nummer 06-39375814.
Krijg je ons niet meteen te pakken? Probeer het later dan nog een keertje. Helaas hebben we (nog) geen enorm klantenservice team hier 😉
Heb je toch een klacht over ons product of een andere klacht die graag op een andere manier wilt melden?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@designclaudshop.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Huwelijksposter.nl / DesignClaud
Postadres: Dreef 23
4175AG Haaften
KVK: 60813296
BTW: NL001819182B65
Whatsapp: 06-39375814
Email: info@designclaudshop.com
Wij hebben geen bezoekadres om onze producten te bekijken.